Notiuni generale de mecanica auto: Sistemul de rulare

In mod normal, aderenta depinde de pneuri. Acestea reprezinta unica legatura intre vehicul si suprafata de rulare. De calitatea si starea acestora depind tinuta de drum si modul in care se realizeaza franarea. Structura pneurilor reprezinta modul in care este fabricata carcasa acestora, iar cel mai des folosite sunt cele cu structura radiala. Va prezentam in continuare lucrurile pe care trebuie sa le stiti despre sistemul de rulare:

– Aveti in vedere intretinerea anvelopelor

– Deteriorarea anvelopelor

– Suprasolicitarea anvelopelor

– Presiunea anvelopelor

– Adancimea caii de rulare

– Distanta de franare

– Trebuie sa efectuati o verificare de catre un service autorizat

– Inlocuirea anvelopelor

– Nu uitati de anvelopele uzate

– Durata de viata a anvelopelor

– Anvelopele de iarna

– Codificarea anvelopelor

Indicatoarele de uzura sunt reprezentate de mici proeminente de cauciuc colorate, iar atunci cand uzura atinge suprafata acestora, cauciucul respectiv devine necorespunzator. Retineti ca pe suprafata pneului nu trebuie sa existe material textil, sau fire metalice, iar flancurile nu trebuie sa aiba taieturi profunde. Marcajele de pe flancurile pneurilor sunt cele care indica toate caracteristicile si conditiile de utilizare ale acestora si sunt marcate deasemenea, data de frabricatie si originea acestora. Atunci cand vorbim despre montajul pneurilor, retineti ca exista doua reguli ce trebuie respectate pentru a nu compromite tinuda la drum a vehiculului. In primul rand, se monteaza doar pneuri cu aceeasi structura pe absolut toate rotile, iar pe aceeasi osie se monteaza pneuri care au tip, marca si caracteristici identice. Atat directia, cat si sistemul de rulare reprezinta un capitol destul de vast, care este necesar in special soferilor profesionisti. Uzura prematura a pneurilor din fata este datorata dereglarii geometriei rotilor, asadar, aveti mare grija sa efectuati geometria acestora in mod regulat si corespunzator. Presiunea reprezinta deasemenea un alt factor care influenteaza cel mai mult durata de functionare a pneurilor. Presiunea din interiorul acestora se masoara intotdeauna inaintea placarii in cursa, atunci cand pneurile sunt reci. Incalzirea excesiva a pneurilor este datora presiunii insuficiente, a supraincarcarii camionului, sau a deplasarii cu o viteza excesiva pe un timp mai indelungat. Uzura anormala este datorata si demararilor, sau franarilor bruste intense, in concluzie, in urma consecintelor unui stil agresiv de condus. Si anumite defectiuni la nivelul sistemului de directie pot cauza uzura anormala a pneurilor. In momentul in care efortul depus pentru actionarea volanului este mai mare decat in mod normal, este nevoie sa fie verificata presiunea din pneurile puntii din fata. Jocurile de articulatii ale sistemului de directie si jantele deformate pot deasemenea determina autooscilatia rotilor directoare, care se manifesta prin vibratia volanului. Este de la sine inteles ca sistemul de rulare asigura deplasarea camionului dumneavoastra pe drumurile publce in conditii optime si de siguranta, motiv pentru care, este obligatoriu sa aveti grija de toate componentele acestui sistem. LKW STORE Service este alaturi de fiecare conducator auto, iar echipa noastra de profesionisti se poate ocupa oricand de orice problema intampina camionul dumneavoastra. Numarul nostru este disponibil pe site, asadar nu ezitati sa ne contactati atunci cand sesizati ca vehiculul pe care il conduceti nu mai ruleaza in conditii optime.

Ce piese de camioane trebuie sa alegi pentru o intretinere corecta

Succesul afacerilor care au ca si domeniul de activitate transporturile de marfuri, depinde intr-o proportie foarte mare de buna intretinere a flotei auto, lipsa pieselor pentru camioane, putand provoca pierderi finaciare substantiale. Tocmai de aceea, LKW STORE Service intampina orice sofer, sau companie cu cele mai bune servicii si piese auto de calitate superioara. Cand vorbim despre intretinere si schimbul de piese auto pentru camioane, varianta modelelor Euro 3 este preferata in randul soferilor. Acest tip de camioane s-au dovedit a fii mai fiabile in comparatie cu modelele aparute ulterior.Camioanele Euro 3 prezinta o distanta de rulaj mai mare cu 10-15 mii de kilometri pana la intrarea in service si efectuarea schimbarii anumitor piese auto. Datorita faptului ca variantele mai noi cu norme Euro 4 si 5 prezinta multe componente electrice, efectuarea unei diagnosticarii este mai complicata. In functie de stilul de condus, intretinerea unui camion, ajunge in mod normal la 5-6% din costurile totale de transport, fiind incluse piesele de schimb, uleiul, schimbul de filtre si anvelopele. Costurile alocate pentru schimbul pieselor auto ale camioanelor, poate ajunge si pana la 15.000 de lei anual. Indicat este sa folositi doar service-uri care ofera servicii calitative si care va pot sfatui in legatura cu optiunile pe care le puteti adopta.

Chiar daca pretul este usor diferit fata de alte service-uri, aveti garantia ca toate lucrarile pe care echipele din cadrul acestora le efectueaza prezinta o calitate inalta si garantie. In cadrul service-urile care ofera servicii de incredere si calitative, se fac deasemenea verificari ale camioanelor, iar dumneavoastra veti fi instiintati in legatura cu toate problemele le intampina camionul si despre piesele care prezinta necesitatea de a fi schimbate. Atunci cand vorbim despre piata pieselor auto pentru camioane, intampinam adesea o multime de mituri mai mult, sau mai putin fondate. Insa, datorita faptului ca echipa LKW STORE Service isi doreste ca dumneavoastra sa aveti posibilitatea de a face achizitii sigure, va ofera orice informatie aveti nevoie despre piesele pe care doriti sa le achizitionati. Spre deosebire de alte vehicule, camioanele trebuie verificate periodic intr-un service autorizat, iar piesele uzate, sau cele care intampina probleme trebuie sa fie inclouite. Inlocuirea pieselor reprezinta un aspect important, iar aceasta actiune trebuie efectuata mai ales in conditiile in care se fac drumuri multe, daca incarcatura variaza din punct de vedere al greutatii si in cazul in care vehiculul comercial este mai vechi. Doar pentru ca o anumita piesa arata identic cu una originala, nu inseamna ca aceasta prezinta aceeasi calitate. Potrivirea acestora si functionalitatea nu pot inlocui anii de testare, calculele exacte si integrarea viziunii de ansablu pe care o prezinta piesele originale. Un lucru important si de retinut pentru fiecare sofer de camion, este sa aleaga un furnizor de piese care sa ii ofere garantia calitatii si care poate dovedii faptul ca acestea prezinta siguranta. Trebuie sa alegeti care este cea mai buna optiune si sa actionati in consecinta. Oricare ar fi nevoia dumneavoastra in legatura cu achizitionarea de piese auto pentru camion, nu uitati ca noi suntem aici pentru a va oferi exact ceea ce va trebuie.

Cum functioneaza tahometrul

Tahometrul a primit denumirea si de ‘’cutia neagra’’ a camioanelor. Acesta este amplasat in bordul vehiculului, este intotdeauna la indeamana soferului si este legat la cutia de viteza, iar cu ajutorul senzorilor este inregistrata viteza de deplasare a vehiculului. Sistemul tahometrului inregistreaza atat activitatea camionului, cat si activitatea soferului. Sunt inregistrate orele de condus, orele de stationare, dar si timoul de odihna a conducatorului auto. Tahograful poate fi accesat de patru tipuri de card: al soferului, al companiei, cardul de service si cel de control. Dintre toate acestea, cardul soferului este cel mai important. Pe cardul conducatorului auto, tahometrul inregistreaza viteza, kilomteri si activitatea acestuia.La un interval de 28 de zile, cardul soferului trebuie descarcat, aceasta actiune este obligatorie si prevazuta de catre lege. Memoria aparatului tahograf trebuie descarcata din trei in trei luni. Uniunea Europeana impune ca fiecare camion care sunt inmatriculate, saufabricate dupa data de 1 Ianuarie 2007, trebuie sa aiba tahograf digital. Trist este faptul ca anumiti soferi mai ‘’inventivi’’ au gasit diverse modalitati prin intermediul carora au incercat sa pacaleasca acest sistem, insa, retineti ca cele mai noi aparate de tahograf, inregistreaza chiar si tentativele de fraudare.

Atunci cand soferul incearca sa puna magnetul pentru a nu se mai inregistra, sistemul tahometrului preia din GPS datele de care acesta are nevoie, lucreaza in continuare si inregistreaza pe cardul conducatorului ca acesta a incercat sa manipuleze aparatul tahograf. Programul de lucrur al soferului este de 9 ore pe zi, impartit in 4 ore si jumatate cu 4 ore si jumatate. Acesta trebuie sa aiba o pauza de minim 45 de minute si obligatoriu 9 ore de stationare si de repaos total pana in momentul in care se inchide cardul, sau ziua la 24 de ore. Tahometrul este sistemul care masoara turatia pieselor in miscarea de rotatie ale camionului si este alcatuit dintr-un mic generator si dintr-un volumetru electric, a carui scala este gradata in unitati de viteza unghiulara, sau implicit de turatie. Tahometru mai reprezinta si sursa principala in determinarea cauzei unui posibil accident. Acesta arata precum un CD-player si pe langa faptul ca acesta inregistreaza viteza si kilometri parcursi, acesta infatiseaza si faptul daca soferul a respectat timpul de odihna impus. Meseria de sofer este una destul de solicitanta si toti conducatorii auto trebuie sa respecte reguli stricte si sa aiba o conduita de drum impecabila. Insa, pe langa aceste responsabilitati, in majoritatea cazurilor satisfactiile sunt pe masura. Fiecare sofer de camion este obligat sa detina cardul pentru tahograf. Echipa LKW STORE Service incurajeaza aceasta meserie si este alaturi de fiecare conducator , oferindu-le suport si cele mai bune servicii de service pentru camioane. Siguranta dumneavoastra cat si a celorlalti participanti in trafic, dar si a pietonilor este primordiala, motiv pentru care sfatuim toti soferii de camioane sa respecte regule privind odihna si orele de pauza si sa conduca intotdeauna cu prudenta, indiferent de drumurile pe care acestia circula. Nu uitati ca service-ul nostru este la dispozitia dumneavoastra, asadar nu ezitati sa apelati numarul nostru de telefon afisat pe site.

Sfaturi pentru soferii de camioane incepatori

Este bine de stiut ca toti soferii de camioane reprezinta o parte esentiala in industria transporturilor. Poate sute de mii de transporturi sunt realizate anual de catre acestia doar pe teritoriul tarii noastre, indiferent ca vorbim despre trasporturile materiei prime catre magazine, marfa perisabila, materiale de constructii si asa mai departe. Pentru cei care se bucura de libertate si a caror pasiune este aceea de a calatorii, a fii sofer de camion le ofera acestora in primul rand o sursa constanta de venituri si in al doilea rand, se pot bucura si isi pot fructifica pasiunea de a calatorii si explora tinuturi noi. Pe langa toate aceste avantaje, este de la sine inteles ca locul de munca vine la pachet si cu o multime de responsabilitati, implicit, fata de compania in care au fost angajati, fata de restul participantilor in trafic si fata de pietoni. Soferii de camion au responsabilitatea de a conduce prudent, iar in sarcina lor intra si faptul ca acestia trebuie sa adopte o conduita preventiva care reprezinta comportamentul soferului in trafic si care duce bineinteles la sporirea sigurantei in trafic. In acest articol, am pregatit cele mai utile sfaturi pentru toti soferii de camioane incepatori. Inainte de a alege scoala de soferi, asigurati-va ca aceasta este acreditata si ca are o licenta de functionare, pentru ca ma apoi, cursurile pe care urmeaza sa le finalizati, sa fie recunoscute.

Tineti cont ca anumite scoli auto care ofera permise de conducere pentru categoriile de sofer profesionist, sunt contactate direct de catre angajatorii anumitor companii si ofera asistenta in gasirea unui loc de munca pentru dumneavoastra. Amintiti-va ca viteza cu care conduceti camionul, poate avea repercursiuni nu tocmai grozave. Viteza creste riscul implicarii vehiculului pe care il conduceti intr-un accident si deasemenea creste rezistenta aerodinamica a camionului, astfel ca motorul este solicitat sa lucreze la o capacitatea mai mare, fapt care duce inevitabil la cresterea consumului de combustibil.Indicat este sa pastrati o viteza constanta si sa evitati accelerarea rapida. Un alt aspect de care trebuie sa tineti cont, este incarcarea marfii ce urmeaza sa fie distribuita.

Atunci cand marfa este distribuita bine, consumul de energie in plus este evitat. Incercati sa nu tineti motorul camionului la relanti, acest aspect reprezinta din nou, o pierdere mare de combustibil. Este indicat sa evitati rutele aglomerate si ambuteiajele, in acest fel, puteti castiga timp suplimentar si veti avea bineinteles un consum de combustibil mai redus. Mentinerea unei activitati fizice bune, este partea cea mai importanta din activitatea unui sofer de tir. Un somn adecvat ajuta orice sofer de camion ce se afla in timpul condusului, sa evite posibilele dureri de spate, sau de picioare datorita intregului timp petrecut la volan in aceeasi pozitie. O cariera de succes in acest domeniu depinde foarte mult de modul in care conduceti. Incercati sa nu provocati accidente, dezvoltati-va abilitatile de comunicare, acestea va vor crea o imagine profesionala si o sa va ajute sa aveti la activ cat mai multe transporturi livrate la timp si in siguranta.

Cele mai interesante 8 aspecte despre camioane

Stim deja ca viata moderna ar fi greu de imaginat fara camioane si ca marea majoritate a industriilor din prezent nu ar putea functiona nici macar o zi fara acest transport. Camioanele au aparut ca urmare a evolutiei productiei de marfuri, din necesitatea de a transporta volume mari, in timp scurt si in diferite parti ale Globului. Distributia terestra de bunuri reprezinta una dintre cele mai importante modalitati de realizare a livrarilor si in interiorul spatiului comunitar, acest lucru reprezinta un aspect important si in acelasi timp, un beneficiu major. Pe langa utilitatea evidenta a camioanelor, acestea au o poveste demna de interes. Si pentru ca fiecare cuvant, sau concept reprezinta un moment al genezei sale, cuvantul ‘’camion’’ a fost folosit pentru prima data incepand cu anul 1611 si facea referire la rotile grele ce aveau ca si scop incarcarea tunurilor pe nave.

Incepand cu acel moment cuvantul ‘’camion’’ a fost adaptat si asociat cu o serie de elemente si locomotive care au fost proiectate pentru transportul incarcaturilor grele. Aparitia primului camion cu motor a avut loc la sfarsitul anilor 1800 si a fost creat de un inginer german pe numele Gottlieb Daimpler. Cat despre cea mai mare productie de camioane anuala, putem spune ca in anul 2011, japonezul Isuzu a stabilit propriul record, realizand o productie de 447.359 de unitati intr-un singur an. Una dintre cele mai provocatoare meserii de pe Pamant este reprezentata chiar de conducerea de camioane. Un aspect foarte interesant despre industria camioanelor, este acela ca, aceasta colecteaza in medie, venituri in valoare de 650 de miliarde de euro in fiecare an si se estimeaza ca va creste cu aproximativ 21% in urmatorii 10 ani.

In timp ce o masina obisnuieste sa consume aproximativ 2 tone pe an de motorina, camionul foloseste in jur de 77 de tone de motorina anual. Gratie noilor tehnologii, camioanele diesel care functioneaza in prezent sunt mult mai putin poluante in comparatie cu cele din anii 1800-1900. In anul 2017 ar fi fost nevoie de 60 de camioane pentru a putea egala emisiile gazelor de esapament ale unui singur camion din anul 1988. Modelul Cateripllar 797F este considerat a fi cel mai mare camion din lume, cu o inaltime de 6,5 m inaltime, 14,8 m lungime si 9,75 m latime si poate transporta o sarcina maxima de 687,5 tone. Cu toate acestea, SCANIA a reusit sa construiasca cel mai puternic camion si sa ii detroneze pe cele de la VOLOV din pozitia celui mai puternic camion din lume. Noul camion produs de SCANIA are capacitatea de a dezvolta nu mai putin de 3500 Nm, motorul este montat sub capota celui mai puternic camion al lumii si se ridica la cerintele Euro 6. Camioanele SCANIA aduna peste jumatate din numarul de camioane de peste 600 CP vandute in intreaga lume. Insa, putem spune ca in anul 2018 a crescut destul de mult numarul vanzarilor camioanelor MERCEDES-BENZ Actros 2651, acesta aflandu-se pe locul 3 in clasamentul celor mai bune marci de camioane. Pe a doua pozitie regasim marca VOLVO FH540, care la sfarsitul anului 2018 a ajuns la numarul de 4.188 de camioane vandute, dublu fata de anul anterior.

SCANIA introduce camionul alimentat cu gaz

Gratie caracteristicilor similare ale unui motor diesel de aceeasi dimensiune, insa cu o capacitate marita pentru transporturile grele si pe distante lungi, SCANIA introduce camionul alimentat cu gaz. Acesta asigura o autonomie de maxim 1.100 km cu rezervorul LNG. Revolutionarul motor alimentat cu gaz Euro 6 cu o putere de 410 cp, motorul de 13 litri, poate fi folosit atat pentru transportul destinat pentru distantele lungi, cat si pentru santierele de constructii. Performanta acestuia poate fi comparata cu cea a motorului diesel de aceeasi dimensiune. Noul motor SCANIA este adaugat cu succes la solutiile sustenabile de transport, oferind in acelasi timp reduceri ale CO2 intre 15-90%. In Europa, exista un interes considerabil privind solutiile de transport pe distante lungi, cu alimentare cu gaz. Acest motor indeplineste aceste nevoi impreuna cu toate beneficiile economice oferite de catre alimentarea cu gaz, in concluzie, nu exista dezavantaje.

Cu ajutorul LNG, o semiremorca de maxim 40t ruleaza in jur de 1.100 km fara a fi nevoie de realimentare. Cu doua rezervoare LNG pe camioanele rigide este posibila rularea pana la maxim 1.600 km. Noul motor SCANIA ofera 410 cm si 2.000 Nm de la 1.100 pana la 1.400 rpm. Pana in momentul de fata majoritatea motoarelor pe gaz au fost fie prea slabe, fie au avut o autonomie insuficienta pentru a putea fi folosite la transporturile grele, pe distante lungi, insa SCANIA a reusit sa rezolve aceste probleme, spune Johan Mühlbach, Product Manager Gas, Scania Trucks. Acest motor marcheaza inceputul utilizarii solutiilor de combustibili alternativi pe noua generatie de camioane SCANIA. Ca urmare a disponibilitatii marite, a infrastructurii imbunatatite si a unei bune rentabilitati pentru transportatori, exista un interes crescut pentru toate vehiculele ce functioneaza pe baza de biogaz, sau gaz natural, in tari precum Italia si Franta. Gazul natural asigura o reducere a C02, motiv pentru care aspectele privind sustenabilitatea sunt la fel de importante. Motorul OC13 are la baza combustia stoichiometrica, ceea ce presupune arderea completa atat a combustibilului cat si a oxigenului.

Precum motorul pe benzina, arderea este initiata de catre bujii, iar realizarea amestecului aer-combustibil are loc la intrarea in cilindrii. Este bine de stiut ca un aspect important al utilizarii unui vehicul alimentat cu gaz, il reprezinta rezervoarele. Atat rezervoarele LNG( gaz natural lichefiat), cat si CNG( gaz natural comprimat), pot fi comandate direct de la SCANIA. Din punct de vedere al arderii, nu exista absolut nici o diferenta intre LNG si CNG, insa exista anumite diferente semnificative in privinta operarii. Autonomia maxina este una dependenta fata de modul in care este exploatat camionul si stilul de condus pe care il abordeaza fiecare conducator auto, respectiv fata de dificultatea drumului. Motoarele alimentate cu gaz functioneaza conform principiului Otto( cu pre-amestecarea combustibilului si bujii) si au intervale de service mai scurte decat motoarele diesel. Aceste motoare reprezinta o imbunatatire evidenta fata de cele alimentate cu gaz din generatia anterioara, care aveau un interval de service la 30.000 km. Cele noi prezinta un interval de service stabilit la 45.000 km, atat pentru bujii, cat si pentru schimbarea uleiului( in cazul unei utilizari normale).

Ai grija de ambreiajul camionului tau

Ambreiajul reprezinta o componenta foarte importanta a sistemului auto, indiferent de modelul camionului dumneavoastra.
Acesta este cel mai des folosit in trafic si este pozitionat intre cutia de viteze si motor, cu rolul de a intrerupe fluxul dintre cele doua componente si faciliteaza in acelasi timp utilizarea cutiei de viteza manuala.
Semnele vizibile ale uzurii ambreiajului sunt urmatoarele:
– prezenta unui miros de garnitura arsa si patinarea acestuia
– in cazul in care cilindrul hidraulic cedeaza, veti observa umezeala pe podea, sau in zona pompei hidraulice.
– un zgomot nefiresc in momentul in care conduceti autovehicului
– pedala de ambreiaj isi modifica pozitia initiala
– nu mai intra in viteza
Pentru a putea evita aceste probleme si uzura ambreiajului, noi va sfatuim sa aveti intotdeauna piese de schimb pentru ambreiaj. Acestea se pot achizitiona de la atelierul dumneavoastra auto LKW STORE Service.
Va intampinam mereu cu piese de schimb atat originale cat si aftermarket, speciale pentru tipul camionului pe care il conduceti.
Kitul de ambreiaj este denumirea genetica a acestuia si contine 3 componente foarte importante: discul de ambreiaj, rulmentul de presiune si placa de presiune.
O mare parte a conducatorilor auto, refuza schimbarea ambreiajului, din aspecte financiare, motiv pentru care, camionul acestora incepe sa aiba probleme.
Aceata componenta a camionului dumneavoastra se deterioreaza datorita urmatoarelor aspecte:
– apasarea ambreiajului si a acceleratiei in acelasi timp
– acesta este folosit in mod excesiv.  Atunci cand va opriti la semafor lasati cutia de viteze in punctul mort
– atunci cand conducatorul auto isi odihneste piciorul pe pedala ambreiajului
– atunci cand pentru a reduce viteza camionului se efectueaza schimbarea vitezelor. Cand doriti sa efectuati aceasta manevra, folositi franele, astfel ca ambreiajul dumneavoastra nu se  va deteriora inainte de vreme.
– atunci cand camionul este lasat pe o panta si este bagat in viteza, transmisia va avea de suferit. Folositi intotdeauna frana de mana atunci cand parcati.
Pedala de ambreiaj se foloseste de fiecare data cand trebuie schimbata viteza.
Cum toate piesele oricarui camion se uzeaza si ambreiajul are o anumita durata de viata, insa perioada de functionare poate fi marita prin utilizarea corecta a acestuia.
Pentru prevenirea deteriorarii ambreiajului trebuie intotdeauna sa conduceti cu viteza constanta, fara a fi schimbata mult prea frecvent.
Atunci cand schimbati viteza, pedala de ambreiaj trebuie apasata suficient de mult pentru a se ridica cuplarea, in caz contrar se produc deteriorari la nivelul mecanismului de transmisie.
Ambreiajul se mai poate deteriora si in urma suprasolicitarilor, a circulatiei cu turatii mari, sau in urma pornirii din trepte superioare.
In domeniul transporturilor timpul inseamna bani si cu toate acestea, orice piesa la un moment se deterioreaza si devine imposibil de folosit.
Motiv pentru care LKW STORE Service va ofera reparatii ale cutiei de viteze si piese originale, sau after market.
In cazul in care aveti nevoie de anumite informatii suplimentare, sau de o oferta personalizata, sunati cu incredere la numarul nostru de telefon afisat pe site, iar echipa noastra va avea grija de camionul dumneavoastra.
Bucurati-va de un ambreiaj rezistent si parcurgeti in siguranta pana la 100.000 km.

Totul despre SCANIA

Toate generatiile de proiectare, au perfectionat, fiabilitatea, ergonomia si aerodinamica camionului.
Vehiculele SCANIA sunt concepute pentru a asigura un mediu cat mai optim de condus, atat in interior cat si in exterior.
Toate componentele SCANIA sunt mereu asamblate cu atentie si testate, datorita traditiei suedeze in materie de inginerie, inovatie si executie.
Puteti conta intotdeauna pe eficienta utilizarii combustibilului, pe manevrabilitate, performanta si pe fiabilitatea la care dumneavoastra si restul clientilor sperati.
Pozitia de condus din cabina SCANIA este una potrivita pentru oricine. Datorita multitudinii reglajelor, conducatorul auto are posibilitatea de a-si gasi exact pozitia corecta, relaxanta si confortabila.
Vizibilitatea in jurul vehiculului necesita doar mici miscari ale capului, iar pozitia coloanei de directie este una reglabila.
Putem spune cu mandrie ca atelierul nostru LKW STORE Service ofera tuturor conducatorilor auto o intreaga gama de servicii, printre care, reparatii de intretinere, lucrari mecanice si electrice, vulcanizare, tinichigerie, pentru toate camioanele, remorcile, sau semiremorcile SCANIA.
Panoul de bord SCANIA, este disponibil in doua lungimi, totul in functie de numarul de echipamente pe care dumneavoastra le doriti in camion. Putem observa cu simplitate ca absolut totul este montat perfect si este amplasat in acelasi timp cu o maxima atentie.
Si pentru ca un sofer bine odihnit este un sofer mai bun, acum va puteti bucura de un somn odihnitor si confortabil in patul de 800 mm cu saltea din spuma, cu arcuri.
In cazul in care aveti nevoie de spatiu suplimentar, salteaua cu arcuri este disponibila si ca pat extensibil de pana la 1000 mm.
Testele din tunelul de vant, sunt folosite pentru a rafina fiecare suprafata, fiecare linie curbata, dar si fiecare echipament exterior, pentru a beneficia de cele mai bune performante aerodinamice.
Deasemenea, profilul de ansamblu al cabinei este conceput exact in acelasi mod. Partea din fata prezinta linie conica formulata treptat, ce ofera cabinei un profil in forma de pana.
Un alt factor in optimizarea fluxului de aer, il reprezinta capacitatea cabinei de a face fata vanturilor din lateral. Liniile curbe radiale de dimensiuni mari din jurul intregii cabine, ajuta la obtinerea acestui efect.
Este redus in acelasi timp, efectul elementelor proiectate de pe suprafata de rulare si zgomotul interior provocat de vant.
Exista posibilitatea ca la nivelul cabinei sa se ataseze deflectoare de aer laterale, pentru a obtine un aspect aerodinamic final. Bineinteles, aceasta optiune este una optionala.
Noua generatie de autocamioane SCANIA este dotata cu deflectoare de aer laterale, ce prezinta un design imbunatatit al partii frontale a cabinei, prin intermediul carora se reduce rezistenta aerodinamica.
Toate testele riguroase ale aerodinamicii contribuie la economia combustibilului.
LKW STORE va pune deasemenea la dispozitie posibilitatea de a achizitiona piese originale, sau aftermarket SCANIA.
In momentele grele, atelierul nostru este la dispozitia dumneavoastra, iar echipa noastra va incerca intotdeauna sa gaseasca cele mai bune solutii sigure si personalizate in functie de nevoile pe care le aveti.
Succesul LKW STORE se bazeaza  doar pe valori fundamentale, clientul este pe primul loc si avem respect fata de fiecare persoana in parte.
Spiritul de echipa si integritatea reflecta calatoria noastra spre un viitor mai durabil al camionului dumneavoastra.

De ce sa-ti repari camionul la LKW STORE?

LKW STORE Service reprezinta pe piata romaneasca un service profesional care cuprinde o intreaga gama de lucrari de diagnosticare, intretinere si reparatii mecanice pentru toate marcile de autocamioane, autoutilitare si semiremorci.
Suntem un service utilat cu toate echipamentele necesare pentru desfasurarea corespunzatoare a activitatii de mecanica.
LKW STORE Service este partenerul dumneavoastra ideal, deoarece dispune de o intreaga echipa de profesionisti ce detin totodata o vasta experienta in domeniul auto, iar echipamentele folosite sunt de ultima generatie si raportul calitate-pret este unul exceptional.
Experienta indelungata a echipei tehnice, specializarile tehnice efectuate atat  in tara cat si in strainatate, seriozitatea, dinamismul, furnizarea unor servicii mecanice la cele mai inalte standarde de calitate, tehnologia moderna si capacitatea de a efectua proiectele la timp, fac din LKW STORE Service o alegere perfecta atunci cand doriti sa diagnosticati, intretine sau repara autocamionul, autoutilitara, sau semiremorca dumneavoastra.
In cazul in care sunteti in cautarea unei atelier mecanic care sa va ofere servicii calitative, nu ezitati si apelati la echipa profesionala de la LKW STORE Service.
Suntem absolut convinsi ca fiecare conducator auto are nevoie de cele mai bune servicii si ca timpul este unul destul de pretios, motiv pentru care echipa noastra se mobilizeaza de fiecare data pentru a diagnostica si solutiona toate problemele pe care le intampina autovehiculul dumneavoastra.
Va oferim tehnologie de utlima generatie si in acelasi timp, capacitatea de a efectua intotdeauna lucrarile la timp, la cele mai inalte standarde de calitate.
Unul dintre obiectivele principale ale echipei LKW STORE Service, il reprezinta cresterea satisfactiei colaboratorilor prin oferirea serviciilor de calitate.
De ce sa va reparati camionul la LKW STORE Service?
Deoarece pe langa toate serviciile profesionale pe care le oferim tuturor clientilor nostri, venim in intampinarea dumneavoastra si cu atelierul nostru mobil.
Cu ajutorul acestuia, ne deplasam la sediul clientului, sau la cererea acestuia in diferite locatii.
Atelierul nostru mobil dispune de toata aparatura necesara diagnosticarii autovehiculului dumneavoastra si de echipamentele speciale in solutionarea tuturor defectiunilor.
De asemenea, service-ul nostru de camioane dispune de testare si de echipamente necesare reparatiilor electrice si electronice, reparatii ce sunt efectuate doar de catre personalul nostru calificat.
Avem experienta in domeniul auto si suntem pregatiti sa rezolvam in timp util chiar si cele mai complicate problemele ale vehiculului dumneavoastra, motiv pentru care am reusit sa ne impunem in piata auto din Romania.
Datorita seriozitatii, profesionalismului si stabilitatii, LKW STORE Service se afla intotdeauna printre preferintele conducatorilor de camionane, autoutilitare, remorci, sau semiremorci.
Oferim servicii complete si solutii personalizate pentru repararea oricarui tip de camion.
Va intampinam cu servicii de tinichigerie si vopsitorie, servicii I.T.P. ce sunt efectuate doar sub asistenta si controlul R.A.R, iar seriozitatea cu care tratam fiecare client si fiecare solicitare in parte, ne recomanda intotdeauna.
Profesionalismul echipelor noastre este dobandit atat prin specializarile tehnice obligatorii in tara, dar si in strainatate, cat si prin importanta experientei acumulate de-a lungul anilor.
Acum, nu mai este nevoie sa mergeti la cat mai multe service-uri pentru solutionarea problemelor dumneavoastra, deoarece in cadrul atelierului LKW STORE din Craiova aveti parte de cele mai complexe servicii.

Serviciile-mecanice-oferite-LKW-STORE

Beneficiaza de serviciile mecanice oferite LKW STORE Service

LKW STORE Service  raspunde cu mult profesionalism si promptitudine la toate cerintele clientilor in ceea ce priveste intretinerea, reparatia, sau diagnosticarea autocamioanelor, autoutilitarelor,  sau semiremorcilor, fiind un service de autocamioane SCANIA + Multibrand care isi respecta clientii si le propune cele mai adecvate solutii pentru rezolvarea problemelor.
Suntem alaturi de clientii nostri oferindu-le o intreaga gama de servicii profesionale precum: diagnoza computerizata, lucrari electrice, lucrari mecanice, tinichigerie si vopsitorie, service remorci si semiremorci si ITP. LKW STORE Service pune intotdeauna clientul in centrul activitatii sale, ofera seriozitate si o echipa calificata in domeniu, respecta toate criteriile de calitate, pune la dispozitie doar tehnici si tehnologie de ultima generatie, construieste de fiecare data parteneriate solide si ofera preturi competitive.
Doriti sa aveti parte de calitate, tehnologie moderna si oferte avantajoase pentru reparatia autocamionului, autoutilitarei, sau semiremorcii dumneavoastra? Apelati chiar acum cu incredere la LKW STORE Service si veti avea parte de cele mai bune lucrari mecanice si electrice de pe piata auto. Aveti nevoie sa aflati pretul corect al reparatiei autoheviculului dumneavoastra? Echipa noastra va sta la dispozitie oferindu-ve informatiile si detaliile de care aveti nevoie. Cu ajutorul unui singur apel, camionul dumneavoastra se afla tot mai aproape de solutionarea tuturor defectiunilor. Tot ce am realizat pana in momentul de fata, a fost posibil datorita seriozitatii si dedicarii de care echipa noastra a dat mereu dovada. Tratam fiecare solicitare din partea clientilor nostri cu promptitudine, motiv pentru care am reusit sa ne dezvoltam portofoliul de servicii, cat si propriile dotari. Misiunea noastra este de a propune clientilor nostri intotdeauna solutiile cele mai convenabile pentru rezolvarea problemelor lor si raspundem cu promptitudine si profesionalism oricarei provocari. Punem clientul in centrul activitatii noastre si ne dorim sa construim parteneriate de lunga durata si corecte. Calitatea produselor noastre se regaseste in toate lucrarile efectuate de catre echipa noastra. Personalul nostru isi desfasoara activitatea dupa un plan de lucru bine optimizat si transparent. Atelierul LKW STORE Service este destinat tuturor reparatiilor si intretinerilor atat pentru autocare, autobuze cat si prentru camioane, remorci si semiremorci. Va oferim o gama larga de reparatii mecanice pentru autovehiculul dumneavoastra, indiferent de marca acestuia. Dispunem de toate echipamentele necesare reparatiilor mecanice, iar echipa noastra va va raspunde mereu cu aceeasi seriozitate tuturor cerintelor dumneavoastra. Suntem o echipa dinamica si avem toate obiectivele si standardele necesare efectuarii unor lucrari de maxima siguranta si calitate inalta. Baza echipei noastre este reprezentata de catre echipa ce prezinta mereu un angajament real si care este orientata catre comunicare optima si dezvoltare continua. Identificam rapid piesele de schimb originale, sau asftermarket ce ne sunt necesare lucrarilor de service cu ajutorul sistemelor informative, in functie de seria de sasiu a unitatilor. Dispunem de tehnologie de ultima generatie si avem intotdeauna capacitatea de a efectua lucrari la cele mai inalte standarde de calitate, iar profesionalismul echipei noastre este dobandit atat cu ajutorul specializarilor tehnice precum si multe alte cursuri si treninguri de specialitate. LKW STORE Service este service-ul tau de incredere din Judetul Dolj care te ajuta intotdeauna sa solutionezi problemele aparute la nivelul autovehiculului dumneavoastra.